Atlantic Fintech, in partnership with ACOA and the Atlantic Provinces, will lead an in-person pan-Atlantic mission to Money20/20, the biggest global fintech event, in Las Vegas taking place October 22-25, 2023. Applications will be open until August 25, 2023.

JOIN US!

We are looking for 10 companies to join us as a part of the mission. To qualify, a company should target financial corporations as clients, or partner with them to bring their solutions to market. Participation is application based, and we invite you to apply for your spot.

COMPANIES PARTICIPATING IN THIS MISSION WILL RECEIVE:

Enrollment in the “Fintech Bootcamp” led by US industry experts. This program is broken down into three phases:

  • Pre-event discovery and Preparation

  • Event Activities: Meetings, Networking, Strategy, Validation

  • Post-event follow-up and wrap-up

Through these activities, companies will:

  • be provided the opportunity to connect with key industry stakeholders and leaders before, during and post to event;

  • prepare, together with a group of senior executives, prior to the event through webinars and focused key virtual meetings, held several weeks prior to the event;

  • maximize opportunities for business development and growth, based on customized one on one meetings during the event; and

  • receive post-event support to execute on the strategies applied during the event, including meetings follow up.

Companies will receive one conference registration as part of this program.  Up to two additional team members attending the conference can participate in the program activities.

EXIT SURVEY:
Participants will be provided an exit survey to capture results at Money20/20 and will be required to complete and return this survey within 7 days of receipt.

PARTICIPATION FEES:
The participation fee is $2000 + HST CAD per company, payable by companies once they are notified of their selection for the mission.

APPLICATION DEADLINE:

The deadline for applications to participate at Money20/20 is Friday, August 25, 2023.

If your application is accepted, you will receive a link to pay registration. 

En partenariat avec l’APECA et les provinces de l’Atlantique, Atlantic Fintech dirigera une mission panatlantique en personne à Money20/20, le plus grand événement mondial de fintech, à Las Vegas, qui aura lieu du 22 au 25 octobre 2023. Les candidatures seront ouvertes jusqu’au 25 août 2023.

REJOIGNEZ-NOUS!

Nous sollicitons les candidatures d’entreprises pour l’une des 10 places disponibles. Pour participer, une entreprise doit cibler des sociétés financières en tant que clients ou qui s’associent avec elles pour commercialiser leurs solutions. La participation est basée sur l’application, et nous vous invitons à postuler pour votre place.

Les candidatures sont acceptées jusqu’au 25 août 2023.

LES ENTREPRISES PARTICIPANT À CETTE MISSION RECEVRONT:

L’inscription au “Fintech Bootcamp” dirigé par des experts de l’industrie américaine. Ce programme est divisé en trois phases :

  • Découverte et préparation avant l’événement

  • Activités liées à l’événement : Réunions, réseautage, stratégie, validation

  • Suivi post-événement et synthèse

Grâce à ces activités, les entreprises :

  • auront la possibilité d’entrer en contact avec les principaux acteurs et dirigeants de l’industrie avant, pendant et après l’événement ;

  • se préparer, avec un groupe de cadres supérieurs, avant l’événement grâce à des webinaires et à des réunions virtuelles ciblées, organisées plusieurs semaines avant l’événement ;

  • maximiser les opportunités de développement commercial et de croissance, sur la base de réunions individuelles personnalisées pendant l’événement ; et

  • bénéficier d’un soutien après l’événement pour mettre en œuvre les stratégies appliquées pendant l’événement, y compris le suivi des réunions.

Les entreprises recevront une inscription à la conférence dans le cadre de ce programme. Jusqu’à deux autres membres de l’équipe assistant à la conférence peuvent participer aux activités du programme.

ENQUÊTE DE SORTIE :
Les participants recevront une enquête de sortie pour enregistrer les résultats de Money20/20 et devront remplir et renvoyer cette enquête dans les 7 jours suivant sa réception.

FRAIS DE PARTICIPATION :
Les frais de participation s’élèvent à 2000 $ + HST CAD par entreprise, payables par les entreprises une fois qu’elles auront été informées de leur sélection pour la mission.

DATE LIMITE D’INSCRIPTION :
La date limite pour les demandes de participation à Money20/20 est le vendredi 25 août 2023.

Si votre demande est acceptée, vous recevrez un lien pour payer les frais d’inscription.